Akut magvärk

Efter gårdagens "hönsgård" på fm,
hade jag tankat en massa energi
och va på extragott humör,trots
kortslutningen i forna "kopieringsmaskinen".
(läs:reproduktionscentralen)
 
Så när "Lilleman" som dras med feber
och annat elände ringde och sa att han
va JÄTTEHUNGRIG,ställde jag mej pronto
och fixade en smarrig matlåda som jag
levererade vid hans dörr!
(lycklig kille,glad mamma)
 
Eftermidda´n flöt på smidigt,och framåt
femtiden (17) kom ytterligare en skön
böna på spontanbesök.
 
När hon druckit upp sitt kaffe och tackat
för sej,återstod veckans höjdpunkt:
Finalen av "På spåret"! Yiaha!
(kalla mej gärna smygpensio,I couldn´t care less))
 
Kan väl säja så mycket,att det gick jävligt
bra med frågorna,ända tills kvällens gäst
började sjunga där i studion!!!!
 
Pang bah,så försvann typ ALL allmänbildning
och jag satt där i soffan som en fågelholk med
med rutten pinne.
 
Jag menar,hur i helvete får man styrsla till sej
i svensk television egentligen??
 
VA!
VA!
VAAA?
 
Amanda Jenssen.
(Bildkälla: AFTONBLADET)
 
Den magvärken efter att sett det där!
Man kan väl säja att jag förliste i soffan
och sjönk fortare än regalskeppet Wasa!
 
Tack SVT,tack som fan för den fredagskvällen!
 
Och JA,jag har fortfarande mens!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0