Klimakteriemens kan verkligen få en ur balans

Jag kan verkligen ha ett jävla skithumör,och
min stubin kan oxå va kortare än obefintlig.
Visserligen har jag med åren kunnat lugna
ner mej och INTE brunnit upp på två sekunder,
men satan i helvetesjävlaskit,blir jag arg nu
så blir jag verkligen ARG....och irriterad och
hela förbannade registret.
 
Har man dessutom klimakteriemens och folk
inte kan skärpa till sej utan anvisningar och
tillsägningar ens efter upprepade påtalanden,
då jävlar kan jag inte låta bli att hetsa upp mej.
 
Som det här med att slänga sopor t.ex,och jag
vet att jag tagit upp detta förut.
Men iaf,när jag går ut med mina påsar och
kommer till SOPTUNNORNA,jorå det finns fler
än EN,lyfter jag då på första locket och ser att
det är fullt,så kollar jag förstås nästa tunna.
 
Så tänker dock inte alla i huset.
NEJ FÖR FAN,det vore ju jobbigt lixom,bättre
och framförallt enklast att bara lägga allt på
hög så det INTE går att stänga.
Med påföljden att alla byns skator kan festa
loss och kalasa på allt från papper till bananskal 
och tomma äggkartonger.
 
Nu är ju inte skatorna så jävla uppfostrade att dom
äter och pickar på ett ställe,dom festar typ ALL OVER
the tomt och gärna I buskarna som finns.
 
Jag tycker naturligtvis att det är skitkul OCH trevligt
att komma ner på gården efter såna här partaj,och
undrar då givetvis hur fan det ser ut INNE hos grannarna.!!!!
 
Igår va andra gången inom loppet av en vecka som
jag möttes av denna syn och dessutom fick jaga bort
hundarna från partyställena.
 
M,a,o slutade det med att JAG plockade rent,men oxå
skrev en lapp som jag tejpade upp nere vid porten.
Faktiskt en lapp med trevlig ton och med god julhälsning,
men för den skull med underton och uppmaning.
 
Joråsatte,knappt en timme fick den sitta uppe så
jag antar att det tog som det skulle.
 
Vi får väl se om det blir bättring i sophanteringsfrågan,
för blir det inte det,ska jag gladeligen sitta på pass i
buskaget för att se VEM av dom det är,och sen slutar
det med att jag lägger tillbaka skiten i berördas brev-
inkast!
 
God Jul lixom!
 
Den här bilden är dock från förra året och väldigt extrem,men
ni kanske hajjar vad jag menar iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0