Jag har mina knep

Öronont och allmän seghet kanske kan
botas tänkte jag igår och drog fram en
jävla massa grejer.
 
Marsipan,choklad,pyttsar,skedar,silverkulor
and you name it.
 
Det är ett ett gammalt beprövat knep det där,
att så fort man känner tillstymmelse till eventuell
skit i kroppen,fort som fan försöka mota eländet
all världens väg.
 
Inte för att jag vet om det hjälper mer än för
stunden,men man har åtminstone inte tråkigt.
 
Iallafall inte förrän man inser att det är en 
jävla massa disk som trängs överallt.
 
Som tur är,får man ändå inte ondare av att
stå och plaska ett tag,för har man inte diskmaskin
och inte heller hembiträde,så äre bara att göra´t!
 
Idag väntas finbesök av två rara flickor på fm,så
nu måste jag kolla i kaffeburken så den inte är
alltför tom.
 
Kanske kan jag lura på dom en liten pralin oxå,
det vore ju förbannat tråkigt om dom inte blev
uppätna och avsmakade när jag lagt ner min
själ i dom!
 
Godaste kolan ever samt två sorters praliner och nåra
"gullegrisar" hann jag med!
 
 
Hobbynivå som sagt,för att förtydliga alltså!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0