Idag är heller ingen vanlig dag!

Igår firade vi som sagt "Storas" STORA dag,
och idag firar vi annat här.
 
Fanfar & trudelutt ♫♫♪♫♪ för mej och Prinsen,
vi har nämligen 10-årig förlovningsdag.
 
Kanske inte den mest originella dagen att
förlova sej på,men vafan gör man när det
brinner i knutarna och man som då INTE
ville vänta ända fram till sommar´n!
 
Nåväl,jag hittade ju "rätt" för 11 år sen,
och nu står vi här med nötta ringar efter
flitigt användande från bådas sida.
 
Jag ljög lite faktiskt,för egentligen va det
Prinsen som hittade MEJ,men det är jag
naturligtvis inte annat än jävligt glad för
som ni förstår.
 
Dagens poesi till mitt hjärtas kära:
 
Det började för 11 år sen med en blick på övre däck,
kvällen blev till natt med prat 6 timmar i sträck.
Det dröjde inte länge förrän du frågade "chans",ganska modigt gjort p.g.a vår geografiska distans.Vi fick det dock att funka trots avstånd som var trist,och efter 5 års pendling kom du hit till sist.
Jag älskar dej min JESPER till Universums yttersta kant,vill ha dej nära,nära tills vi blir farbror och tant.
10 års förlovning är ju en bra start....GRATTIS till oss nu fortsätter vi såklart!
PUSS ♥♥♥
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så fina ihop <3 <3

2014-01-07 @ 15:18:05
Postat av: Majso svarar:

Tack Elin ♥ vad gullig du är :)
Kram ♥

2014-01-07 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0