Fredagen som kändes som lördag

Hela da´n igår kändes det som om
det var lördag.kanske kan bero på
att det varit så förbaskat mycket röda
dagar och annat tjafs på sistone.
 
I vilket fall somhelst,så blir ju helgen
lite extra lång på så sätt.
 
Hundarna som varit hos sina rättmätiga
ägarinnor ett par dagar,blev hemskjutsade
igår eftermiddag,så jag fick tillfälle att
pussa ännu mera på Wille och gosa med
honom när vi vuxna fikat och käkat
chokladdoppade jordgubbar.
 
Skapligt mycket godare än en stabbig kaka kan jag lova.
 
Wille va lite nyvaken och satt bredvid Cindy på soffan en stund.
 
När inte det va kul längre ville han ner på golvet och krypa
efter roligare grejer,som hundmat t.ex.
Men se då sa mormor ifrån och tog fram bunken så han kunde
föra lite oväsen istället.Det ska ju höras att man har barn på besök!
 
Flitigare fotad unge får man nog leta efter,jag kan ju bara inte
låta bli att knäppa ett par hundra bilder varje gång vi ses.
(eller nästan iaf)
 
Idag är det som sagt lördag,HELA DA´N,och vad den har
i sin förklädesficka har jag inte en susning om.
Inte mer än att jag måste köpa mera mjölk,det är
så jävligt äckligt med svart kaffe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0