Det brytet!

Igår eftermiddag när jag satt med en mugg
kaffe och tittade ut genom fönstret,så plingar
det till i mobben.
 
Har nämligen sen i oktober börjat med byte
av tele,bredbands och Tv-operatör.I messet
står det att min nuvarande operatör nekar övergång
och åtkomst till bredbandet,då JÄVLAR
brann det till i skallen.
 
I över tre timmar satt jag sen i telefonköer,
och ju längre jag satt där med luren i näven,
desto fler inkompetenta och dumma jävlar
kom jag i kontakt med.
 
Det slutade med att jag fick ett bryt på hon
som förklarade runt problemet hundra gånger
och sa att hon minsann förstod att jag tyckte det
var trist att bli utan uppkoppling i 14 dagar.
 
VADDÅ trist!
Jag har sen 2e oktober då jag pratade med person
nummer 1 blivit LOVAD att övergången skulle lösas
UTAN avbrott,och sen att HAN/DOM strulat till allt
så det nu måste skickas "porteringsförfrågan" av
Telia till skitföretaget,det är väl för fan inte mitt fel!
 
Jag varken har eller kan alla termer och turer och
tillvägagångssätt inom det där området.
 
Att det sen är en jul och nyårshelg i analkande
gör ju knappast att allt går fortare precis!
 
Vidare kan jag berätta,att skitföretaget(nuvarande asså),
tar upp till TVÅ JÄVLA veckor på sej att svara på en
skriftlig fråga via mejlen från Telia!!!!!!
 
Det ska bli förbannat spännande att se VEM som
får rätt framöver,jag med brinnande peruk eller
madame på skitföretaget som jag antar bara är
en feriejobbare.
Nästa vecka fortsätter följetongen,och jag kommer
INTE ge mej UTAN strid.
 
Slutar kanske med att JAG porterar alla puckon
från nuvarande operatörsställe till nåt läger där
dom får lära sej folkvett OCH kundbemötande!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0