Da´n före da´n före da´n,för......

Idag hade jag tänkt mej en stressfri
fredag med Prinsen på tu man hand.
 
Bara strosa runt och glo lite i skylt-
fönster,dricka kaffe och kanske käka
lite mat ihop.
 
Om alla andra,eller iaf flertalet av dom
som oxå är ute i stadsvimlet är stressade,
ger ju jag blanka fan i.
Ingen ska få störa min dag,och nåde den
som trängs och knuffas med mej,det kan
komma att stå dom jävligt dyrt såhär i
"kvinnoveckan"!
 
Det räckte faktiskt med att jag "nästan"
fick ytterligare ett BRYT igårkväll så jag
ringde och kollade med nya bredbands-
leverantören.
 
Ni kanske kommer ihåg att det brann i
peruken i fredags,då jag satt X antal
timmar och dividerade i detta ärende.
 
Nåväl,igår när jag så ringde och nya
leverantören knappar in mina uppgifter
och kollar,vad ser hon om inte ett NEKANDE
från gamla leverantören.
IGEN!
 
Helvetes jävla kärring tänkte jag för mej
själv,du LOVADE mej heligt och dyrt den
13:e,att besvara förfrågan OCH godkänna.
 
Nu jävlar kommer det bli krig.
PÅ RIKTIGT!
 
Vafan är problemet kan man ju undra!
PRECIS,det finns egentligen inget,inte
mer än att skitföretaget jag har att göra
med nu bara vill jävlas.
Dom skulle lätt som en plätt kunna klicka
på en mojäng och sen skicka mej en slutfaktura
hur simpelt somhelst.
 
Men näerå,det ska snackas och fuckas upp
in absurdum istället för att va tillmötesgående.
 
Det löjliga är,att dom inte skulle förlora så
mycket som 1 krona på ATT va vänliga,och
det är DET som gör mej extra förbannad.
 
Men,än är det som sagt inte månadsskifte
och än har inte Majso lagt telefonluren i
frysen heller.
 
Hoppas att ingen på gamla stället får nån
julklapp,och att Karma i negativ bemärkelse
kommer som ett brev på posten till dom...
...UTAN avsändare!
 
Nu ska jag bara ANDAS in och ut lite,sen
tar jag Prinsen under armen för en heldag!
 
Hej fredag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0