Bad feeling

Om man inte uttalar vissa saker som
man vet känns men inte syns,då finns
dom inte.
Så KAN man tänka,även om det förstås
inte är så jävla logiskt.
 
Grejen är den,att jag i nåra dagar haft
ont i ena örat och lite tecken på ont i
halsen oxå.
 
Nu menar jag inte ont i örat som när det
kliar satan eller så,nej föffan,ONT som i
hugger och sticker.
Typ nån eventuell öroninflammation kanske.
 
Jag har i vilket fall somhelst försökt att på
riktigt förtränga eländet och inte lägga nån
större vikt vid det.
 
Går ju lite sisådär kan jag meddela.
 
För det första så har jag varken tid,ork eller
lust att bli sjuk nu,och för det andra så ska
det INTE va såhär!
 
Jag trotsade iaf öronontet igår,för vi va ju
som sagt bjudna till mami & papi på lite
käk framåt kvällen.
 
Det gick bra,men när jag kom tillbaka hem
stupade jag i soffan som en hel påse med
geléhallon.
 
Natten som varit ska vi inte ens prata om,
den har varit värre än de flesta sammantaget.
 
Vet inte riktigt hur jag ska reda ut det här,
för alla Panodil är slut och whiskey som 
säjs bota det mesta (?!!) är lixom vidrigare
än två onda öron ihop!
 
Får helt enkelt hålla käften och verka glad.
 
Det går säkerligen över tills jag gifter mej.
ABSOLUT är det så!
 
Mamis ljuvliga Toscakaka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0