Ska man slänga in handduken...eller modemet i duschen!!

Det kan inte hjälpas,jag börjar tröttna på
att vänta trekvart fem veckor på att kunna
skriva en text här,lägga upp nåra bilder
och sen bara trycka på publicera.
 
Teleoperatören säjer:
NÄERÅ,det är inget fel på vare sej linjer
eller uppkoppling eller nåt annat.
 
BULLSHIT säjer jag,som efter lite funderingar
kom på att supportkillen jag hade kontakt med,
inte ens kunde skilja på modem & router.
 
Hopplöst känns det,och jävligt är det!
 
Men iaf,igår kom lille Wille hit ett par timmar.
Hans lilla mamma skulle fixa till sej inför stundande
dop i helgen,så vi två hängde ett tag.
 
Först va det matdax och sen gick vi promenad
i solskenet,av nån konstig anledning råkade vi
även igår hamna hos DLV där jag blev bjuden
på fika medans Wille sov gott i vagnen.
 
Jag hade nästan glömt bort hur bra det är med
barnvagnar och hur mycket man faktiskt kan
både lägga och hänga på dom!
 
Ljuvligare augustiväder fick man leta efter,så
jag satte mej direkt och googlade runt på rese-
sajter i vida världen.
Men nej,fanns ingen himmel så blå omgiven av
gröna träd nånstans.
 
När kaffet va urdrucket vaknade gladskiten som
på beställning.
Vi traskade hemåt och sen kom lilla mamman
för vidare färd med Wille till deras place.
 
Själv fixade jag påtår och tog itu med påbörjad
glasgraveringsbeställning.
 
Det gick nästan som en dans,bara lite halvdant
i början,precis som när man ska lära sej nya steg
ni vet.
Slutresultatet blev iaf godkänt,och köparen nöjd!
 
Såja,nu kan dom dricka vilket "vatten" dom vill!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0