Rockmormor did it

Såja,en snabb uppdatering av dagens
dop kommer här.
 
Mormorn med skadade nävarna sket i
handskar,tänkte att rocktemat fick ta
lite större plats istället.
 
Lilla gullungen skötte sej mer än exemplariskt,
och sen frossade vi på kabuffén som hans lilla mor
styrt med alldeles själv.
Dom bilderna kommer dock imorrn,nu ska jag
nämligen ta mina randiga brallor och dra på
utomhusspelning där svågern trummar loss!
 
 
 
Jorå,jag va coolast förstås ;)
 
Och mormors kille va sötast i hela kyrkan!
(& världen såklart)
 
Mitt onda dämpades en hel del,för som synes finns det ALLTID
dom som har det jävligare.
 
Inte nog med att han hade punkterade händer OCH fötter,han va
uppspikad i taket också!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0