Nu jävlar är den rimmade kasslern helt rutten d.v.s "here we go fortfarande"

Förbannade jävla skituppkoppling!
GAH!
 
Har supportkillen ringt tbk angående den 
jävla "synktesten" som han sa skulle göras?
 
NÄE,det har han inte,så antagligen sitter
han nånstans insnärjd i kablar och synkar
som bara fan sen ett par veckor eller tre!
 
PUCKO!
 
Jag blir så trött och less och får nästan migrän,
PMS och mens på samma gång.
OCH magsjuka!
 
Igår graverade jag iaf,fick en beställning på 
ljuslykta i helgen nämligen.
 
Sen tvättade jag och lagade mat,bjöd "Lilleman"
på käk två gånger och så försökte jag i fem timmar
ladda upp ett par bilder här!
 
GAH....IGEN!
 
Idag tänker jag fan varken fota eller överföra så
mycket som en minifil här.
 
Jo just det,jag skulle ju betala räkningarna igår
oxå,gick ju förbannat bra.....NOT NOT NOT!
 
Åtta gånger loggade banksidan ut och lika många
gånger fast typ hundra till avbröts allting mitt i klicken
med bankdosan.
 
Joråsatte,får inte bolagen in sina pengar,så är det 
INTE mitt fel,jag skyller på "synkkillen" och skickar
varenda sabla räkning till honom istället.
Sen kan han ju sitta där bland kablarna och leta
efter kosing i cybervärlden,jag bryr mej INTE!
 
Det går bra nu!
Eller knappt nästan!
 
Jag säjer som Kelly:GÄÄÄÄSP!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0