Jag va visst lite väl optimistisk

Efter att igår eftermiddag till sena
kvällen suttit och väntat på att grannen
skulle sluta tjattra i tretusen decibel,för
jag ville sitta på MIN balle och gravera,
men det bara satts kvar tills det blev mörkt,
så fick jag bästa idén.
 
Jag ställer förstås klockan på ringning
svintidigt i ottan och börjar gravera då.
 
Vet iof inte riktigt HUR jag tänkte just
i den stunden,för om man inte slumrar
in lite light förrän en bit efter klockan
tre,så vore det ju jävligt korkat att tro
att man orkar upp igen vid fyra lixom.
 
Tur för grannen och dennes besök kanske!
 
Visst då,man ska unna andra att sitta ute
och ha det ljuvligt i sommarkvällen,det
är absolut inget snack om det,men jag
som INTE hade främmande kanske oxå
ville sitta ute och roa mej på MITT sätt.
 
Nu är jag ju ändå en väldigt respektfull
och raktigenom supersnäll människa,så
jag störde förstås inte deras kväll.
 
Men man blir trots allt aningen irro över
att "andra" inte kan visa respekt tillbaka.
 
Jag hade iof kunnat kasta ner små klickar
gammal beasås på parasollet lite random
och på så sätt gjort dom uppmärksamma,
men näe,inte ens det gjorde jag.
 
Till följd av att tjattret bara fortsatte och
det diskuterades allt från Spansk mat till
hormoner,mellanstadiematte och avslutades
med:
"Det löser sej sa han som sket i brallan"!!!!! ,
så va det enda jag hade på näthinnan,dessa
jävla "TJORISSOKORVAR" i långa rader.
 
"ANNAT" är korv,men jag vill fan inte
veta vilken sort det är!
 
"Hemma på min gata i byn,där har vi jättekul"!
 
Faktum är,att jag hellre blir störd av ovanståendes TJATTER,dom har iaf vett
att prata så man slipper fatta vad som säjs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0