Det "knallar" på faktiskt

Oj,oj,oj....gårdagen bjöd på både
sol och massor med spännande
möten med massor av prat & skratt.
 
Och visst då,nåra tavlor och lite
graverat fick oxå följa med andra
hem i påsar,så jag ska väl inte alls
klaga på gårdagen faktiskt.
 
DLV skulle vidare på jobb,men hann naturligtvis med
en mugg kaffe och lite tjatter hos mej innan.
 
Visst ser det väl ganska inbjudande ut hos "mej" där i grönskan.
 
Ganska stilrent om jag får säja det själv,och
det får jag ju förstås.
 
Hur jag än försöker,så går det inte att dölja kaffemuggen,
men vafan,huvudsaken är väl att jag ser ganska trevlig och
skapligt glad ut iaf!
 
Nu ska marknadsfejset på,OCH den röda "majdesajntröjan"
dagen till ära.
Vem vet,jag kanske får mer sålt om jag har den på mej. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0