Bajs,bajs och ännu mer bajs!!!!

Helvetes jävla skit vad det inte är kul
att försöka komma in på den här sidan
och få till nåra bokstäver.
 
Trekvart tar det ungefär innan sidjäveln
laddas,och när den sen gör det.....poff
borta eller ingenting alls!
 
Bilderna kommer upp halva och knappt
det ens,tänk,tänk,tänk....sådär står skiten
och håller på för att jag typ 1½ timme senare
bara har lust att strypa både det ena och det
andra som finns tillgängligt.
 
HALLÅ lixom,jag vill ju bara kunna klicka 
mej in lite nu & då,skriva nåra rader och
lägga in en bild utan att det blivit både
höst och vinter innan det är klart.
 
Det kan ju va ett tecken på att jag ska lägga
av med bloggeriet,men fan då,jag har ingen
lust att ge både dator,uppkoppling eller vad
det nu kan va för fel den favören.
 
I vilket fall somhelst,så hade jag som vanligt
kameran i högsta hugg igår,och vad skådade 
min vassa blick,om inte fötterna,rättare sagt
det personen jag mötte HADE på dom!!?
 
FOPPATOFFLOR,när man går till affären!!
Förvisso av ett snyggare snitt än dom brukar
va,men näe,det där är BIG NO,NO!
(gossa vem dom tillhör?)
 
Vidare kan jag oxå berätta,att mitt hem invaderats
av objudna gäster senaste dagarna.
 
Jag bär ut dom och dom kommer tillbaka.
 
Inte för jag är ogästvänlig eller bryr mej så
värst mycket,men jag har ingen lust att råka
trampa på dom omedvetet.
 
Nu är det hög tid för mej att börja packa inför
helgens marknad,OCH göra klart sista lyktan
plus en liten tavla som just blivit grundad och
väntar på text med dekoration.
 
En fab.fredag önskas er alla,och snälla:
be för mej och min jävligt kassa inloggning
med tillhörande publicering härinne va!
Jag bryr mej inte om vilka metoder ni
använder er av,bara det blir bättre än BAJS!
 
Den här ska med i nån kartong♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0