Tummen och och tummen ned

UPP,UPP,UPP för att jag haft
"Mellan" & hennes kompis här
på förmiddagsfika med tjatter
i kvadrat,men tyvärr oxå tummen
dubbelned för det blir fan inte
alls bättre vad det gäller att få
tillbaka känseln.
 
Tvärtom faktiskt,det har börjat
värka nu oxå.
 
Jävla,jävla skit.
Jag som skulle gravera och förbereda
inför morrondagens lilla turné,det blir
inget av med den nu :/
 
Kan ju för helvete inte ens lyfta nåt
med högerhanden knappt.
 
Enda fördelen torde vara att jag inte
heller kan dammsuga eller syssla med
andra tråkiga saker!
 
Som lite osynligt men väldigt skönt
plåster på eländet fick jag iaf en söt
hälsning från lilla prinsen:
 
"När kommer du igen mormor" :)
SÅ skrev han lilla goset,och jag
kände mej genast gladare!
 
 
Dessutom har nya lilla familjen fotats
av Williams morfar idag.(han är fotograf på riktigt)
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0