Oh what a wonderful day

Idag har det varit fullt hus och
full rulle hela långa da´n.
 
Först kom "Stora" & Lill-Nisse
och mormors lille prins på besök.
Sen tittade även "Mellan" ut till
sin kära mor,och sist men inte
minst kom oxå "Lilleman" hit.
 
Han blev bjuden på mat och så
hjälpte han mej tvätta bilen i solskenet.
Som tack för det skjutsade jag honom
och en kompis till andra polare i sta´n.
 
Nu har jag landat lite med en stor
mugg kaffe och ska strax börja baka
7 kakor som ska frysas in till nästa
fredag.
 
Jag skulle egentligen ha varit värd minst 
en hel Bag in Box,men nej då,nu ska jag
utesluta det sockret ett tag framöver.
 
Det går lika bra med vatten,eller juice!
 
Först måste jag ändå tala om att den hemgjorda glassen
igår var helt otroligt god.
Så testa den vetja....gör´t,ni kommer inte bli besvikna!
 
Prinsen sov lite lätt när han kom till mormor för första gången-
aningen oartigt,men okej´rå!
 
Efter lite mat rapade mormor lilla goset och se bara hur nöjd han blev!
 
Sen va det dax att köra in vagnen på lantlig mark,och tänka sej,jag hade
alla skills kvar sen senast.(18 år sen ungefär)
 
Man sover ju så förbaskat skönt i vagnen.
 
Tack alla underbara raringar och
mina älskade nära kära för idag,
STORA Prinsen inräknad förstås ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0