Not så very skönt faktiskt

Igår förstår ni,då va jag jätteflitig
och graverade mest hela dagen.
 
Det kan ju tyckas ganska bra av
mej,om det inte vore för tummen.
 
Jag har nämligen ingen känsel
kvar i tumtoppen om man säjer så.
 
Skitäckligt och jävligt irriterande.
 
Tänkte att det blir nog okej över
natten eller så,men fan heller,jag
har stick och domningar nu med.
 
Tro inte att det hjälper att slå tummen
i ytterfasadens putsvägg eller att
bita och klämma i den för att få nån
sorts reaktion....NEJ DÅ!
 
Blir ju kul det här!
 
Det är väl en jävla tur iaf,att man inte
håller på med såna där bautastora
borrmaskiner typ,då hade väl hela
jag varit totalt skakig och borta vid
det här laget.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0