Jo alltså,den där drömvinsten

Det har väl knappast undgått nån,att
en Norrköpingsbo blev flera hundra
miljoner rikare i lördags!
 
Eller?
 
Jag tycker nog att det är både fränt och
lite skrämmande på samma gång,för hur
i helvete hade man reagerat om man själv
suttit med det där spelkvittot!
 
Nu va det ju inte jag som vann (tyvärr),utan
en man i 50 års åldern.
 
Då tänker jag såhär:
Är han gift eller singel?
 
Är han vältränad eller är han kanske
lite fetlagd månntro?
 
Iof spelar det ingen större roll,bortsett
från,att om han nu är singel,så kommer
jag ställa mej allra först i kön och verkligen
se till att vi blir ihop.
 
Jag vet att Prinsen inte alls skulle misstycka,
snarare tvärtom-ett par år eller så kan han nog
fan klara sej lite i skymundan när jag lever loppan
och får PRECIS det jag förtjänar.
(jag kommer ändå ligga med prinsen i smyg,he he)
 
PLUS jävligt tydligt skrivna papper om livslångt
underhåll när vi sen skiljer oss.
 
Näevars,jag skämtar förstås,jag förblir nog
gift med den multimiljonären och köper mej
en egen atoll i Stilla havet eller så.
 
Kanske t.o.m byter bil,alternativt köper två.
 
Trodde ni va!
 
Faktum är att jag inte har tid med en massa
shopping och annat tjafs,inte idag,imorr´n
och på fredag iaf.
 
Men nästa måndag kan han "multimiljonären"
gärna få göra en insättning på mitt konto,det
skulle funka skitbra.
 
Och gör han inte det,så vill jag inte
veta vart han köpt sin tröja eller om
han smaskar när han äter.
 
Over and into fredagsförberedelserna,
jag tänkte visst lite högt bara!
 
Jag skulle ändå göra mej jävligt bra som en "atollägarinna"
det ser ni ju klart och tydligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0