Hej söndag!

Fråga nummer ett:var är solen?
 
Fråga nummer två:varför finns 
det inget som hjälper mot min
mer än onda rygg?
 
Fråga nummer tre:varför?
 
 
Såja,nu kan vi gå vidare och fokusera
på dagens roliga,jag får nämligen besök
av Lilla Prinsen och hans mamma snart.
 
Jag ska bara sitta i soffan och mysa,kanske
fika lite emellanåt oxå.
 
I övrigt finns INGENTING planerat för
den här dagen alls,det är så skönt SÅ!
 
Den här bilden fick jag igår av "Stora".
Han ser väldigt allvarlig och bestämd ut tycker jag.
 
Troligtvis är han skitsur för att han inte
fick träffa mej igår,vem hade inte blivit
det lixom!
 
Snart William,snart är du hos mormor igen!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0