Ett litet stycke leverans till William♥

Just det,lillprinsen skulle ju få
sin "babywrap",så jag drog med
mej STORA prinsen och symaskinen
till "Stora" & Nisse på fm.
 
Ser jag inte ut som en riktig mormor så säj!
(syftar förstås på håruppsättningen)
 
Lilla goset sov när vi kom,så en fika hann vi med först!
 
"Plastmorfar",eller "Legomorfar" som jag kallar stora Prinsen,skrev
förstås nåra rader i Willams bok!
 
När prinsen hade ätit lite bytte mormor till ren och skön blöja såklart!
 
Skulle nog kunna tänka mej en liten slurk till,så om du bara
bär mej till maten nu blir jag ännu gladare mormor!
 
Naturligtvis är Williams önskan min lag,så lite mera mat fick det bli♥
 
Så va den då äntligen klar "babywrapen",och lilla goset kan burra ner
sej rejält när han ska ut på roadtrip framöver!
 
Say no more lixom♥
 
En bild säjer mer än miljoner ord!
Mormor älskar dej William,så släpp inte taget♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0