Vafan gör jag uppe såhär dax?

Iof va jag uppe redan vid 7,även
om John Blund va JÄTTESEN
med påhälsningen inatt.
 
Nu har jag förvisso fått i mej nåra
muggar kaffe,så det känns skapligt
trots allt.
 
Vädret kunde ju förstås ha varit "något"
bättre,men vafan har man att vänta nu
när hösten tagit sitt grepp lixom!
 
Finns ju inget värre än att behöva
rota fram tjocka tröjor och åtsittande
byxor,det senare får jag iof skylla på
"karaktären" som inte alls har varit
pålitlig senaste tiden.
(läs:sen i januari ungefär)
 
Men ändå,grått,trist,fuktigt och allmänt
nedslående är det när man blickar ut.
 
Helvete vad skönt det hade varit
att ligga kvar under täcket nu.
 
Men som vi säjer:
"A woman´s gotta do what a woman´s gotta do"!
 
Så nu drar jag snart!
 
Det finns ansiktsmålning för dom som vill
dit jag ska idag,passar ju jävligt bra för mej
som inte hittar lördagsfejset nånstans.
 
Tiger,det kanske passar!
 
Herrå!
 

Eller glad gris!
Man kan ju låtsas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0