Jag glömde visst karaktären

Semester!
 
Semester för mej innebär alltid
att man ska unna sej av allt som
står till buds.
 
Sen är det ju inte säkert att man
vare sej vill eller har lust att moffa
och smaska bara för det,men man
FÅR och BÖR iaf om man vill och
känner för det.
 
Precis så va det nu när jag var iväg
på min lilla semestertripp,jag hade
inga förbud och tog dagen som den kom.
 
Vissa dagar,jävla onyttiga och inte
ens rumsrena,andra dagar kände jag
typ BARA för kaffe och max ett par
knäckemackor.
 
MEN!
 
Jag hade redan i förväg bestämt mej för
att när jag kom tillbaka hem,då jävlar skulle
det inte va konstant tuggande och tänk som:
"ameh den där lila chokladbiten gör ju inget"!
 
Lätt att tänka men SÅ jävla omöjigt att
praktisera ibland.
 
Skit samma,jag tar det väl som det kommer,
imorr´n kanske jag inte ens vill se en chokladbit
och i övermorron,ja då kanske jag t.o.m tar mej
en jävligt kort promenad.
 
Så,kontentan av allt blaj blir ändock:
 
"Don´t worry,be happy"!
 
 
Friterade lökringar for example,JÄTTEGOTT!He,he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0