Innovativt

Jag och karaktären lixom.
Tillåt mej skratta och samtidigt
må ganska så förträffligt.
 
Igårkväll när jag som vanligt kom
på att jag varken käkat frulle,lunch
eller middag och magen va lite lagom
vrång och tjurskallig,så fick jag den
briljanta komboidén.
 
Varför inte låta motsatserna få umgås
på samma tallrik!
 
Allt i ett s.a.s!
 
Tillåt mej presentera,dom allra bästa vännerna som fann varann DIREKT!
 
Sourcremechipsen fullkomligen älskade
creme fraichen som va blandad med
majonnäs!
För att inte tala om hur glad avocadon blev
över sitt nya ganska tuffa och något
hårdare sällskap.
 
Chips funkar fanimej till allt!
Fast när man äter dom med
glass ska det va Vickningschips,
alla andra sorter är förbjudna och
portade...så det så!
 
 
Det här förstår ni,det här kommer
bli min paradrätt i kommande kokbok!
 
A winwin situation,dancing salsa in my tummy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0