Ge mej ett S...

...s som i SEMESTER!
 
Och SOL.
Och SAND.
Och STRAND.
 
Men INTE i solsveda,för sånt
utsätter man sej helst inte för.
 
Om jag har packat?
Japp,flera paket kaffe iaf,för en
"bortavistelse" UTAN Gevalia kan
lika gärna kvitta serrni.
 
Det ska bli så sjukt skönt att bah:
poolen eller havet???
 
"Äh,vi får se"!
 
Det va länge sen jag lämnade bloggen
mer än en dag,men jag har bestämt mej,
och så kan vi ju göra en utvärdering sen
för att se om NI saknat MEJ!
 
Ok!?
 
Nu ska jag bara leta fram passet,det
kan visst va bra att ha säjer dom!
 
P.s: imorron såhär dax är det INTE
höststormar och bara 13 grader,
imorron äre havsutsikt och kaffe
på en annan balle med MYCKET
behagligare temperatur!
Ha,ha,ha!
 

JA,jag kommer!

Kommentarer
Postat av: Leo

Åh gudars vad härligt det låter!
Åka bort just när solen inte riktigt väremer så bra här hemma längre. Jag kan ta din plats om du kommer till flygplatsen och märker att du glömt dina gevaliapaket. ^^
Hoppas ni får en underbar semester!
Kramiz

2012-09-06 @ 07:49:56
URL: http://www.leossmarta.blogg.se
Postat av: majso svarar

Dirty Leo,Gevalia o jag redan här.
:)
Soliga Bamsekramar från Rhodos

2012-09-07 @ 16:21:10
Postat av: Anonym

Ha,ha...
Sorry blev Dirty...så tokigt:)

2012-09-07 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0