För det är mååååndag!

Hej & hå vad tiden går fort.
 
Nyss va det 8:e juni och idag
är det 3:e september.
 
Jag har som ni kanske kommer
ihåg,bestämt mej för att va jävligt
otrogen för resten av mitt liv och
idag är det stora uppbrottet.
 
I tre månader har jag haft ett litet
förhållande vid sidan av,men inte
fan skärpte gamla banken till sej
för det,så nu kastar jag in det nötta
kortet och allt runtomkring för gott.
 
Nya banken är en fröjd att umgås med.
Trevlig,tillmötesgående,och inte alls
tjurskallig som den förra.
 
Jag krusar fanimej inte idioter,och
jag är så förbannat glad över att
slippa den gamla träbocken.
 
Joråsatte,idag blir det fest fast utan
tårta,däremot ska jag bränna alla
gamla papper och skjuta raketer,
kasta serpentiner och HURRA så
jävla skönt med en fräsching i skåpet.
 
Efter det ska jag sy lite hade jag tänkt.
Sy och tvätta och så ska jag besöka en
vän som inte gjort annat än längtat efter
lilla mej.
 
Välkommen måndag,nu kör vi så det ryker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0