Efter knappt två timmars sömn är man lite seg

Jaha,så va man tillbaka i det "kalla" landet Sverige igen då! Eller iaf kallare,för jag har ju sett att ni haft ganska sköna septemberdagar då jag varit borta. Nu har jag typ bara vilat ögonlocken lite sen vi kom hem tidigt imorse,så man kan ju lugnt säja att tröttheten redan börjar göra sej påmind. Eller om jag är jetlaggad kanske! =) Det får bli nåra små bilder bara,har sånt där annat kul att ta tag i oxå,sånt som heter "tömma resväska" och sortera lite!
Obligatoriska "Nu-är-jag-här-kortet"
Första avsvalkande doppet!
Lite poolhäng!
Promenad med utsikt!
Nej då,det är INTE jag som fladdrar däruppe!
Det va allt för nu,imorrn och fem år framöver får ni se resten av bilderna. Eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0