Bra lixom!

Här har jag suttit och svurit
satan över funktioner som fan
inte funkar när jag ska skriva.
 
Tryckt på knappar och slitit mej
i peruken,hoppat jämfota och
knaprat voltaren,och vafan händer?
 
Ingenting och INGENTING,tills nu när
jag råkar blippa på nåt som heter:
"ändra redigerare"!!!!
 
Hur ända inihelvete ska jag kunna
gissa mej till vad det är lixom!!
 
Och just bara för att jag inte vetat
vad som varit helt åt skogen,just
därför har texten i förra inläggen
kommit lite på sniskan och sett
helt skogstokiga ut!
 
Tjena blixten,nu äre iaf fixat.
 
Ett tag tänkte jag faktiskt fjorton sketna
tankar om att sluta blogga,nu kanske jag
väntar en stund eller tre med dé!
 

Eftersom prinsen rymt fältet,så gjorde jag detsamma.
Fast bara över streetan till grannen aka "tightsbruttan!".
Det känns lixom ganska tryggt i min ålder med krypavstånd
hem när man har tagit sej en stänkare såhär på lördagskvällen.
 

Som tack för kvällens spontaninbjudan,gjorde jag ett halsband
av en äkta handplockad Rhodossnäcka till "tightsbruttan"!
Satan vad det inte alls blev tokigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0