Roligt & roligt

Huvudsaken tycker jag,är att man
åtminstone försöker göra det bästa
av det mesta.
 
Som idag t.ex,jag hade laddat ända
från tårna för att det skulle bli en
sjujävla superbra onsdag,och tamme
fan,den blev iaf lite över medel.
 
Nu är den förvisso inte slut än på nåra
timmar,så under kan ju lixom ske även
om det hör till det mer osannolika.
 
Jag har iaf kladdat lite och sprayat
och textat,tvättat icke att förglömma.
 
Förr tvättade jag minst två,tre ggr per
vecka,men nu när inga barn bor hemma
längre,så har jag kunnat reducera det där
satans trista tvättstugespringet till typ max
EN ggn i veckan.
 
Sen får man ju tänka på hur jävla schysst
jag är mot miljön oxå,inga onödiga utsläpp
från mej nuförtiden.
 
Vad säjs om att jag får pris för bästa
miljöengagemang kanske,på lokalnivå asså!
 
"Vi säjer så"!
 
Grattis till mej då,vart & när
kan jag hämta priset?
 
Skulle va lite extra nyttig och käka en apelsin,men nog fan va den sådär
träigt torr och äcklig!
Till och med Lasse började slicka sej om munnen,men inte hjälpte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0