Oh what a day!

Egentligen ska man inte skriva A
om man inte fortsätter med B,men
med respekt för dom det egentligen
handlar om,så kan jag inte berätta
mer än att dagen varit minst sagt
händelserik!
 
Ibland kastas man in i situationer
som kan vara nog så jobbiga,eller
så är det rentav så att väldigt mycket
händer av en anledning.
 
Det kan faktiskt vara så,att det på
nåt märkligt och konstigt vis uppstår
situationer som idag för att det sen
framöver ska leda till nåt.
 
I detta fall nåt bra!
 
Jag hoppas det som fan.
 
Går man ännu ett steg längre så
kan jag till & med se att det kanske
gav mej en knuff framåt.
 
Förlåt,jag talar i gåtor,det jag egentligen
bara ville skriva var att det är lite körigt
just nu,men av "det" enkla blev det en halv
jävla roman!
 
Jag har iaf bakat lite idag oxå,och det
är alls ingen hemlighet :)
 
Nu återstår bara finliret med dom små
"munkbarnen",jovisstvettni,jag körde
faktiskt en repris på gårdagsbaket!
 
Bild finns det dock ingen,så håll till
godo med vad det nu blir jag hittar
i gamla gömmorna!
 
Morsning!
 
VÄLDIGT mycket jag nu,eftersom "karaktären"
tydligen stuckit på semester!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0