Nu är hon äntligen här...onsda´n!

Som jag hoppas att den här
dagen blir en toppendag och
verkligen kan läggas i det där
facket märkt "SUPERBRA"!
 
Gårdagen bjöd nämligen på
en hel säck blandad kompott,
mysighter men oxå såna där
tråkigheter man helst vill va
utan och inte vill veta av.
 
Fikade med min "tvillingsjäl" och fick varenda liten vrå påfylld med
välbehövlig och livsviktig energi ♥
 
Vinkade hej då men kunde som vanligt inte förstå hur tiden
kunde gå så fort!
 
For direkt till "storasis" och korrekturläste en uppsats
på engelska.
Blev serverad enkel men god tisdagskvällsmat.
Väldigt viktigt att jag skulle skriva "enkel" sa sis,då hon
tyckte det såg skittrist och fattigt ut.
Jag lugnade henne med att man inte alltid behöver servera
sju sorters kött,fem olika sallader och tretton såser som hon
vanligtvis gör!
 
Som tack för engelskahjälpen,fick jag det här.
Tack kära storasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0