Mörker

Säj höst & vinter till mej,och
jag ser bara en stor jävla rull-
gardin som dras ner.
 
En STOR svart som mörklägger
ända in i själen,så känns det.
 
Det hjälper lixom inte att folk
försöker muntra upp med saker som:
"Ameh tänd massor med ljus och mys
  lite inne nu,kura upp dej i soffan och
  njut av en kopp te,och tänd ännu mer ljus"!
(btw så avskyr jag te)
 
Det är bullshit för mej faktiskt!
 
Jag fryser konstant.
Blir introvert och trött.
Deppad.
Sorgsen.
Och jävligt anti på det mesta!
 
FAN vad jag hatar´t!
 
Det enda jag önskar nu,är att trisslotten
jag ska byta in ger mej möjlighet att komma
aningen längre än utanför bygränsen!
(läs:utanför Europa helst!)
 
Hej & HEJ DÅ oktober,november,december and so on!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0