I panicked for a while!

Sent igårkväll,strax efter midnatt
rättare sagt,lät det bara "KLICK"
och så bestämde sej datorn för
att dö nattdöden!
 
Får man panik eller får man en
stor jävla okontrollerad panikattack!?
 
Datorn min bäste vapendragare,han
som förvarar min bilder,och som har
mina kompisar i sitt lilla minne!
 
Fan alltså,jag såg framför mej hur han
lixom gled mej ur händerna,utan att ens
säja hej då eller nåt.
 
Efter nåra timmars vila kom jag iaf såhär långt,men när han stått och
tuggat i över 10 minuter,"klick" och goodbye IGEN!
 
DÅ,då ringde jag in min privata "dataexpert" aka "Lilleman"!
 
HALLEFUCKINGLUJA,peppar,peppar hångla upp en snigel-
so far so good och nu sitter jag äntligen här med mina bilder,
alla mina vänner och bara ler!
 
Nu håller vi alla jävla tummar som finns va,
att lilla Compaqen sköter sej och INTE lämnar
min sida än på väldigt,väldigt länge.
 
Over & out,twist & shout!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0