Dricka kaffe i alla gårdar

Det är en jävla tur att man
har plåtmage iaf,för idag
har det slunkit ner åtskilliga
muggar sen jag gick upp.
 
"Mellan" bjöd in mamsen på jättemysig frulle imorse,och jag njöt till
fullo av att sätta mej vid dukat bord!Mmm!
 
Jag tror som så,att det är bra om man är med och påverkar sin egen dag
i positiv bemärkelse,därför intog jag en "gladmacka" med nyttig avocado!
 
Efter ett väldigt viktigt ärende,drog jag & "Mellan" raka spåret hem till
nästa kaffestund hos "Stora".
Hon bjöd på nybakta frallor och sen diskuterade vi interna grejer under
hysteriska skrattsalvor så vi blev tårögda.
 
Klart som fan att eftermidda´n fortsatte i positiva banor!
HAPPY.
 
En riktig myspystisdag med mina älskade döttrar
och med säkert ½ kg kaffe i magen.
 
Puss på er sötnosar ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0