Värdsnyheter & shopping

Men oj så jävla kul,skrek jag kanske
inte rakt ut,däremot tänkte jag i mitt
stille sinne:
"Hm,det ska ju bli spännande att se
  hur mycket sämre det kan bli i
"huset gud glömde" framöver!
 
Joråsatte,det ska visst komma en ny
hyresvärd hit i januari...
 
HALLELUJA....eller då rakt inte alls!
 
Tack som fan för att "Stora","Mellan"
och jag hade hunnit med en biltur och
lite shopping innan det beskedet damp
ner i farstun.
 
In personal s.a.s-för givetjävlavis skulle
dom in HÄR,hos MEJ och gå nån sketen
husesyn minsann.
 
Ameh för helvete,jag bor inte i nån sabla
visningslya.
För det första har jag tröttnat på att ha
svängdörr in till mej,och för det andra
finns det inget att se iaf.
 
Jag menar standarden,den ickestandarden!
Ack,ack,ack!
 
Nu va jag ju knappast tyst,utan sa PRECIS
allt jag tyckte om det mesta,resten ska jag
ta med nya värden mellan fyra uppspärrade
och alerta ögon.
 
Jag ger mej blanka fan på att den "nya"
besitter samma återhållsamhet vad gäller underhåll.
 
Och hyreshöjningen lär väl oxå komma
som en blaskig jävla nederbörd i slutet
av december!
 
Nu äre emellertid fredag,så jag ska passa
på att dränka förestående sorger redan nu!
 
Skål & hej på dej!
 
Tur en dag som denna,att solen lyste och vi hade det gott både
i fram & baksäte!
 
"Mellan" rattade oss både rätt och med säker hand!
 
"Stora" fick sitta därbak,för jag va först att paxa framsätet.
Payback time kan man oxå säja!
 
Lite smått & faktiskt en del gott fick vi med oss hem!
 
Sen tar vi inte och glömmer va,att JAG är:
"The queen of fucking everything"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0