Som en jävla packåsna!

Precis som en överlastad
åsna i Anderna kommer jag
vagga omkring imorron,iaf
nåra hundra meter till och
från bilen.
 
Det är nämligen dax för årliga
julmarknaden i metropolen
Peking,eller NorrkÖping för
tjyven!
 
Det spelar tamme fan ingen roll
hur jävla smart jag försöker packa,
vissa ömtåliga grejer slänger man
lixom inte ner hur som haver.
 
Det blir nog bra det där,om jag nu
kommer fram till borden utan att ha
brutit ryggen på väg dit.
 
Mellan packning och lackning(av tavlor)
har jag oxå hunnit med att laga mat både
tills idag och imorronkväll.
 
Jorå,för det är nämligen pensiovarning på
mej,och jag landar inte här hemma förrän
nästan precis på minuten när veckans bästa
program börjar,och inte fan hinner jag slänga
ihop värsta fredagsmaten då.
Även om jag är snabb som blixten.
 
Ses vi i helgen,eller???
 
Gissa vem som ska käka varm smörgåstårta med extra ALLT imorr´nkväll!?
(det är fanimej inte klokt hur energisk man kan va....innan ryggen gått av)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0