Sakta men ganska säkert

Det går framåt här,bara som så
att kaffedrickandet tar en jävla
massa tid i anspråk!
 
Fick iaf fram vispen och lite annat
som hör till,och fixade ihop en stor
chokladbollssmet förut.
Rättare sagt 11 satser!
 
Det kallar jag gegga i större format.
 
Nu ska det bara få stabba till sej lite
i kylen innan jag plockar fram dom
små handskarna och börjar rulla och
rulla och ....ja ni hajjar va!
 
Jag ska förresten testa ett nytt recept
som jag kom på,chokladbollssmet som
grund,men med Nutellakräm i,låter inte
det gott så vetifan.
 
Förvisso provade jag en sats häromda´n,
med Marshmallowsfluff i,men satan så
meckigt det va,fastnade ju fan mer på
händerna i mitten av "bollarna".
 
Nu ropar skylttextning och tavlor på mej,
så jag måste dricka ur kaffet och skynda!
 
OBS!
Detta är INTE chokladbollssmet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0