Igår blev det "hittepåmat"

Det va ju som bekant fredag
igår,hela da´n dessutom och
jag hade inte en susning om
vad jag skulle fixa för gott
till kvällskäk.
 
Men som den fantasifulla och
aningen slöa människa jag kan
va ibland,så rev jag bara lite i
frys och kyl.
 
Lite kycklingfilé här och lite
annat där,blev till slut nåt av
det godaste jag ätit.
 
Soft tortilla snabbt stekta i olja fick utgöra botten,uppepå en röra som bestod av
kycklingfilé stekt i småbitar med grädde,kryddor,majs,bacon och Mildas schalottenlök & gräslök.
Sen toppades naturligtvis det smaskiga med ost innan jag gratinerade.
 
Så.jäkla.gott.
 
Testa vetja!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums vad gott! Ett plus att vara kreativ o fantasifull som du! Imponerande och kul med "man tager vad man haver". Du ska ha en skön helg fina du! KRAMAR Anna

Svar: Mumsigt var det Anna :)Jag imptoviserar faktiskt till 90% när jag lagar mat & bakar,det blir så mycket mer spännande i slutändan då ;)
Nackdelen är att jag aldrig kan återge "hittepårecepten" till fullo när nån frågar!
Massor med goa kramar till dej & ha en fortsatt skön helg♥
MAJSO

2012-11-24 @ 11:34:41
URL: http://www.annasinspiration.bligspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0