Gratis är gott!

Efter att ha fått en energiboost
utan dess like med min favvo-
fransyska,passade jag på att
snabbträffa både "Mellan" &
"Stora" innan det va dax att
köra hem mej själv.
 
Av nån konstig anledning,hade
jag dessutom turen att få en liten
gratispåse av nåra små rara
"Milda-flickor" på sta´n.
 
He,he-jag fick fransyskans oxå,
för hon vet hur mycket mat jag
brukar kladda ihop♥
 
Som vanligt insisterade fransyskan om att få bjuda,jag blir lite lätt
sådär hjärtligt trött på´na.Det VAR faktiskt MIN tur att serva henne
idag,men näerå-mer envis än vanligt va hon♥
 
Att ha en sånhär vän,är en ynnest.
Jag fylls av både glädje,energi & en
enorm tacksamhet.
Hjärtat svämmar över till bredden!  ♥
 
Dagens påse á la surprise,och alldeles gratis!
Så jävla klockrent!
 
OCH,en bonuspåse med fransk touch ;)
Cuisine är ju fan inte svenskt!
(kan meddela att en av burkarna redan nu är använd &
 ligger i kvällens kycklinggryta)
 
Fransyskan VET att jag älskar burkar & askar,och så får jag en alldeles
underbar chokladask med "guldstänk" på.
-"Jag tänkte att du kunde ha pennor i sen när den är tom sa hon"!
 
Jag blev gladare än ett barn som just fått sommarlov,och
det va fan inte långt tills tårarna började sippra fram i
ögonvrårna.
 
 
Tack älskade Mimi för en som vanligt
superhärlig träff,du ger mej sån energi
och glädje och jag är evigt tacksam för
att vi "hittade" varann igen.
 
Je t´aime♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimi

Kära du, så fort det bara går vill jag träffa dig! Den lilla asken var minst sagt symbolisk. Kan du komma tomhänt nästa gång, s'il te plait??

2012-11-05 @ 08:58:26
Postat av: Mimi

Kära du, så fort det bara går vill jag träffa dig! Den lilla asken var minst sagt symbolisk. Kan du komma tomhänt nästa gång, s'il te plait??

2012-11-05 @ 11:47:16
Postat av: Majso svarar:

Precis samma här,så fort det bara går ♥
Den "lilla" asken rymmer STÖRRE innebörd för mej ska du veta,älskar´n♥
Komma tomhänt?Ska försöka,men kan INTE lova nåt ;)
Kram goding♥
(btw:och när kom du tomhänt själv om jag får fråga?Que!)

2012-11-05 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0