Go,go,go................

Nu är det en hektisk vecka i min
lilla värld kan jag tala om.
 
Det ska förberedas och fixas inför
kommande helgs lilla marknad,och
det ska göras fyra små tavlor till en
kär vän och MYCKET,MYCKET mer.
 
Jag gillar iof stress,såvida den är
positiv och sisådär,problemet är
bara att jag ibland intalar mej själv
att jag absolut INTE kommer hinna.
 
Och då blir det ju negativt istället
för tvärtom,det gillas inte alls.
 
Fast,med tillräckligt mycket kaffe
kommer troligtvis allt lösa sej till
slut iaf,åtminstone på ett plan!
 
"Hej nya veckan-nu kör vi så det ryker"!
 
Japp!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket härligt gott godis du gjort! Mums! Jag drog mig undan och åt nästan allt själv så idag mår jag inte så bra men det var det värt! Vi ses i helgen!
:)

Postat av: Majso svarar:

Maria:Tusen tack för den komplimangen♥
Ibland är man fasiken värd att smaska rejält,även om det känns efteråt ;)
Har nu 11 satser som står och väntar på att få bli rullade,tänk så kul & kladdigt jag kommer ha det :)
(tur att det är handskarna som tar mesta geggan iaf)

Ska bli skitkul i helgen,och jag är så glad att ni ska stå där med "riktigt" marknadsgodis :)
Kram & ses! ♥

2012-11-12 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0