Förändringar

Det slår tamme fan aldrig fel,
när det finns som mest att
pyssla med,kommer jag på
ännu fler grejer att göra.
 
Just nu vill jag förändra mitt
überfula kök,men det är varken
lätt eller kul,för även om jag
har massor med bra idéer,så
har jag ingen lust att höja värdet
utan ersättning.
 
Visst då,jag skulle "kanske" få ett
ark slippapper(möjligtvis),men resten
får jag själv pynta för om det ska bli
nåt gjort.
 
Varför underhålla som värd,när det
går att vänta 40 år till eller så!
 
GAH!
 
Jag vill inte ha gula trasiga och borrhåliga
tapeter i köket längre,och definitivt INTE
med den anskrämligt fula bården längst upp
som bara skriker rakt ut i desperation.
 "Så.jävla.hopplöst.ful"!
 
Kan man inte bara rolla svart rakt över
hela skiten och stoppa in lite gips eller
nåt annat i alla fula hålrum?
 
Och varför i helvete skulle det sättas in
ljusa billiga fanérluckor och skåp när
det piffades upp light för många år sen?
 
Jo,det kan jag berätta.
Det var det billigaste!
 
Fint som utspottat snus ungefär.
 
USCH!
 
Symbolik för uppdateringen här i huset "Gud glömde"!
SEEEEGT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0