BLÄ

Regnet det bara öser ner,
jag pallar inte mer!
 
Och just i detta nu kom jag på
att vinterdäcken ligger längst
inne i källarförrådet.
 
Helvete vad jag INTE vill kavla
upp ärmarna och dra fram domkraft
och fälgkors i det här vädret.
 
Just nu hade jag faktiskt velat va
nån såndäringa Hollywoodfru och bah:
 
"Okej,jag kilar på manikyr och massage nu"!
 
För det vet vi ju hur det slutar,med en hel
flaska champagne och ut kommer man lite
halvlullig med nygjorda naglar helt oljig
och totalt lealös i kroppen.
 
Inte fan riskerar man en massa skit i nävarna
då,med sidenrocken slängandes runt bodyn.
 
Tyvärr kan jag bara säja:
-Hej Sverige,BRA kärring reder sej SJÄLV!
Med eller utan champagne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0