Vart tog den här da´n vägen då!

Jag fattar´t inte!

Hur i helvete timmarna bara
flyger iväg ibland!

Förvisso har jag införskaffat
en ny bikini,som jag av naturliga
skäl INTE kommer visa påtagen,
och förvisso har jag haft besök
från 14 till 19 och samtidigt lagat
mat,och förvisso hann jag med en
hel del INNAN jag fick besök.

Men ändå,jag fattar´t inte!

Jag har fan inte ens hunnit dra
upp kameran ur väskan idag,så
ni kanske hajjar läget!

Imorr´n ska jag försöka hitta ett
fejs vid halv fyra på morronkvisten,
OCH orka ladda lilla bryggarn då oxå.

För att göra en god gärning åt en
nära släkting som behöver hjälp.

HJÄLP som sagt,vid den tiden har jag
ju fan nyss slumrat till på Tempuren.

Jorå,så jag vet vad jag har framför mej.

Vi hörs väl kanske då´rå,nån gång
imorrn,en onsdag i maj.

En onsdag i maj då min kortaste,
men äldsta bror fyller år!

Grattis till honom då.

I förskott!


Kommentarer
Postat av: Leo

Jag vet, det är helt sjukt ibland. Idag är det tydligen onsdag och jag hann knappt märka att det var tisdag överhuvudtagen?!



Yes, det var en fin tårta. Alla mammor kunde ju få en sådan i efterskott på morsdag om man ville.. :) Skönt att höra att det inte är så farligt det där med förlossning även om det låter hemskt! ;)



Ha en superhärlig onsdag med sköjigt födelsedagsfirande!!

Kramizar

2012-05-23 @ 08:55:54
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0