Troligt va!Allt är Loreens fel!

Söndagen den 27 Maj 2012

Tvillingarna

Du känner dig lite krasslig och det är kanske bäst att du håller dig hemma i lugn och ro och sköter om dig.



Hade det inte varit för att Loreen vann
igårkväll och euforin över att va svensk,
plus det faktum att Cindy INTE ville vara
själv hemma en stund,så HADE vi befunnit
oss på böljan den blå nu!

ALLT va packat och förberett,båten
påkopplad och flytvästarna framlagda,
men givetjävlavis försov vi oss,till att
börja med iaf!

När sen allt va klart,inpackat och
avcheckat,så blev lilla Cindy helt
ifrån sej av ledsamhet över att
behöva vänta en kort stund på
lillmatte,och vem fan har mage
att bara dra iväg då lixom?

Inte jag i allafall!

Så,det blev första kaffet ute på
gräsmattan,med åtminstone en
jävligt nöjd hund liggande i gräset.

Kelly tyckte säkert oxå det va gött
att slippa åka bil,hon har ju vissa
fobier för sånt,om man säjer så.

Joråsatte,nu sitter jag här på min
kära balle,med 2 termosar kaffe
och ett par smarriga mackor.

Glad Mors dag på mej då´rå!


Ha,ha,ha-"jag kan mina knep för att slippa va ensam"!
(nöjd tjej)


"Dom" går fan på allt =)
Det va värt att bli lite hes av
allt skällande faktiskt!


Kelly va som sagt lika glad över att oxå få stanna hemma!


Jag är precis som "mormor" en liten soldyrkare! ☼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0