Taxi var god dröj knappast inte alls!

Jahopp,så va den här da´n
igång då!

Taxi-Majso har gjort sin
första körning,så nu blir
det påtår på ballen.

Jag önskar mej dock en balle
till,en i österläge,så jag kan
njuta av solen på förmidda´n
lika mycket som på kvällen.

Men det är väl typ FÖR mycket
begärt i detta liv.
 
Om inte ens avloppet (bland annat)
funkar som det ska,så äre
väl knappt troligt att det byggs
en balkong till.

Men okej,jag kan sätta mej nere
på gården,sitta där och vänta på
att stora postbilen ska köra in i
betongsuggan vid infarten som
för nåt år sen när jag vistades ute.

Stackar´n,han fick en stroke eller
nåt,när han såg moi i bikiniöverdel.

Och jag,jag kissade nästan på
mej där och då!


Morgonstund har skog i sikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0