Ofrivillig tjuvlyssning

Vojn,vojne!

Nu börjar balkongsäsongen,och
med följer per automatik att
grannen under förstås sitter
ute vid sitt lilla bord!

Man kan lixom inte undgå att
höra både gaffelskrap och en
jävla massa ord därifrån.

Och hur starkt jag än försöker
låtsas att det INTE hörs ett skit,
lik förbannat svämmar det över
här uppe på min lilla balle.

Min egen lilla oas är inte längre
nåt fridfullt ställe att vistas på.

Jag hör ju för helvete knappt vad
jag själv tänker!

Öronproppar säjer ni kanske,men
vafan,då hör jag ju inte fågelkvitter
eller nåt annat.

Naturligtvis ska grannarna få vistas
ute oxå,det är inte det som stör mej,
men för i helvete,man MÅSTE inte
prata MED JÄTTESTÖRSTA BOKSTÄVERNA
HELA TIDEN MAN GÅR UTANFÖR HUSET!!!!

Jag skiter faktiskt fullständigt i om
X eller Y sa si eller så när dom var
hit eller dit och dessutom ger jag blanka
fan i rabarberpajsrecept och liktornar!

Så det så!


Hit med en dunk,eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0