Majso & hennes måndag!

Alltid händer det nåt i mitt liv,
alltid och typ varje dag!

Men man lär sej att ta itu med
det viktigaste,och det är ju
förbannat bra om man säjer så.

Om Josef & Maria hade haft mitt
liv,så kan jag garantera att det
inte ens existerat ett Jesusembryo.

Det är fanimej jag som ska få besök
av de tre vise männen,och det PRONTO!

Jag gör mej så jävla förtjänt av en
massa gåvor,fast jag byter gärna
myrran mot en SPA-helg eller nåt
annat vettigt.

Vad jag har gjort idag?

Allt & inget typ,men vad fan bryr
ni er om det egentligen!

Jag sa bara som det är,och antar
att den här da´n inte slutar ge
mej fler utmaningar än på länge.

Det hade inte gjort ett jävla skit
om jag kunnat sjunka ner i soffan
med en skål glass & hallon plus en
stor mugg kaffe bredvid,kunnat
kolla på hockey och Sverige,men
näerå,så kul ska jag visst INTE ha
det idag minsann.

Jävla trökskridskogubbar som inte
spelar förrän imorr´n.

Och imorr´n är jag inte ens hemma
när det ska till att tacklas!

Skitplanering tycker jag!

Det får fan bli glass iaf,trots att
inte Sverige spelar,det kan inte
hjälpas ett dugg!

Undrar om Maria gillade glass
och kaffe,eller om hon bara åt
oliver direkt från träden!

Olivolja på glassen?
Nej tack!


Vid närmare eftertanke,så blir det nog oxfilé
istället för glass ikväll!

Lyllos mej va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0