Lugnet till att börja med

Just nu känns det lugnt.
Och skönt.

En ganska soft förmiddag
med massor av kaffe och
tid till eftertanke.

Sen måste jag nog "kanske"
röja upp lite bland sprayflaskor
och all annan skaparutrustning
som trängs både här & där.

Det gör mej förvisso ganska
stressad,för det är det värsta
jag vet,att städa alltså!

Så jävla meningslöst lixom.

Sen kände jag att det INTE är
läge med korsdrag idag heller.

Ameh fan,det är ju skitkallt ute
jämfört med senaste dagarna.

Däremot ska det bli förbannat
spännande att se om värden
skickar hit nån med gräsklippare
idag,möjligen!

Iof skulle det behövas en lie,SÅ
jävla högt har gräset vuxit.

Eller så skickar han väl en asfalts-
läggare,då slipper han ju mina
påringningnar stup i kvarten.

Ska det behöva va på detta sätt!

TYDLIGEN!

Å andra sidan,varför hetsa upp sej?

Det är fredag,och ikväll är det
hockey på Tv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0