Låt oss prata lite inspiration,eller snarare bristen på den

Totalt nollställd har jag varit
nu ett tag när det gäller tavlor
och att få till rätta tänket.

Så jävla frustrerande att jag
nästan har velat bita mej själv
i näsan ibland.

Tills på fredag måste jag dock
bli klar med två,TVA tavlor som
ligger under fliken:"beställning"!

Förvisso och tack gode den beställaren,
så har jag fått helt fria händer.

Fatta hur mycket man tackar för
sånt lixom,det enda jag har att
hålla mej till är bestämda färger.

Känns fruktansvärt bra kan jag tala
om,bara få låta fantasin flöda och sen
blir det förhoppningsvis helt okej.

Jag ljög lite angående inspirationen
i början,jag har ju färdigställt en
tavla,idag blev den klar.

Lite tjosan hoppsan,hej här tar vi
vad vi hittar och slänger ihop,typ
så tänkte jag from the beginning.

Man kan ju fan kalla vad somhelst
för konst nuförtiden,och det tycker
jag känns förbannat bra,kraven blir
på nåt sätt ganska svävande då.

Nu har jag fan inte tid att sitta här,
jag har mer som tynger bladen i lilla
agendan,och det vore ju jävligt bra,
för att inte säja nödvändigt att sätta
lite fart nån gång.

För tror jag rätt,så antar jag att
det inte ställs in bröllop bara för
att jag,nu äntligen fått allt material
men ändå såsar runt och skjuter upp!


Borde antagligen göra som dom här arbetsmyrorna,jobba undan lite!

Måndagskramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0