Jag vill inte PW´a

Alla,jag säjer ALLA(nästan)håller
på och Power walk´ar hela tiden.

INTE jag!

Det är jobbigt och flåsigt och
alldeles förskräckligt överskattat.

Men det är ju så skönt efteråt
säjer ALLA som gör det.

Ha,det finns "annat" som känns
mycket skönare efteråt,säjer jag!

Som att INTE PW´a alltså,eller
att dricka första muggen kaffe
på morronen,eller som nu i dagarna,
svälja ett par Alvedon och och TRO
att dom SKA göra underverk!
(aldrig sluta hoppas lixom)

Ibland brukar jag förvisso ta en
MW (mini walk),men det räknas
kanske inte,och vem fan bryr sej?

INTE jag!

Välkommen torsdag & kära små
Alvedonvänner,se för helvete till
att göra susen för värken i m...n!
(med omnejd)


GAH!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0