Jag kunde varit hans mamma!

Säja vad man vill om Anton Hysén,
men den pojken kan dansa.

Holy shit så jävla bra han är!

Han är enda anledningen till att
jag överhuvudtaget kollar på
det programmet.

Nja,lite för Tonys skull då,han
har ju inte riktigt alla ord i
bakfickan om man säjer så,och
så är han faktiskt ganska rolig
trots allt!

Nu va det ju Anton jag ville fokusera
lite extra på,för håll med om att han
är en fucking naturbegåvning.

I dans alltså!

Fatta om jag varit mami till den lille
plutten,helvete vad jag hade fått gratis
dansträning här hemma i vardagsrummet
när han kom hit och jag hade bjudit på
godaste pastan ever.

Vinner inte han den här säsongen
så lovar jag att äta upp mina gamla
fotbollsskor....med skruvdobb och snören!



Bild lånad från Google/tv4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0